Office Manager

Omschrijving

Per 1 juli, fulltime (40 uur)

Werk is een groot deel van je leven. Daarom moet je doen wat je leuk vindt. Als Office & Fun Manager bij Cooler Media is werkplezier dan ook je grootste verantwoordelijkheid. Daarnaast ondersteun je de directie, maak je planningen en verzorg je de facturatie. Kortom, een onmisbare spin in het web!

Cooler Media is een ambitieus bedrijf van jonge mensen met grote ideeën. Daarom doen we dingen vaak net even anders. Ook deze vacature is niet simpelweg office management! Als Office Fun Manager heb je drie belangrijke verantwoordelijkheden: Office Fun, planning en facturatie.

Office & Fun

Elk kwartaal meten wij het “werkplezier” onder collega’s. Alles wat je kan doen om de werkdag leuker, gezelliger of gewoon fijner te maken is je eerste verantwoordelijkheid. Organiseren van feestjes of reizen, verzorgen van lunches, het regelen van cadeautjes en zelfs kerstbomen; het hoort er allemaal bij. Jij zorgt er voor dat iedere werknemer zich welkom voelt en nooit meer wil vetrekken.  

Planning

Naast intensief contact met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het inplannen van onze projecten met klanten. Je stemt de beste data voor meetings en oplevertijden met ze af en zorgt dat alles soepel verloopt, vooral als er geschoven moet worden met de tijden. Door jou wordt elke deadline gehaald!

Facturatie

Je ondersteunt de directie in verschillende zaken, waaronder het tijdig versturen van facturen, nabellen van openstaande rekeningen of het uitbetalen van onze leveranciers.   

 


Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Office Management in de breedste zin van het woord;
  • Ontvangen van klanten en gasten, optreden als host(ess);
  • Events organiseren zoals beurzen, feestjes en bedrijfsuitjes;
  • Planning en organisatie van animaties, films, Infographics en marketingcampagnes;
  • Beheren van agenda’s en afspraken maken met klanten, productie, directie en freelancers;
  • Organiseren en coördineren van interne meetings en deze inhoudelijk voorbereiden;
  • Oppakken van administratieve werkzaamheden en ondersteunen directie:
  • Telefonisch aanspreekpunt voor klanten en leveranciers;
  • Verbindende factor tussen de interne afdelingen Sales, Productie en Marketing.

What’s Cooler? – Cooler Media

Ok, maar wie zijn wij dan eigenlijk? Een jong, snelgroeiend bedrijf in hartje Breda met grote ambities en een magisch product dat zo cool is, dat het zichzelf verkoopt: uitleganimaties, -films, -infographics en meer! Momenteel zijn we een van de grootste spelers in Nederland en richten we onze pijlen op het buitenland. Onze uitleganimaties zie je overal en we werken voor heel wat grote klanten (o.a. Philips, NVM, BinckBank, VICE, VVV Nederland, Exact, just to name a few).

Wij bieden – Winst voor twee!

Je begint op drie belangrijke pijlers maar kan je later specialiseren als je dat wilt.
 

  • Salaris;
  • Moderne werkplek met laptop, sta/zit bureau, twee schermen en een leuke collega naast je;
  • Jong, ambitieus team en motiverende werkomgeving in hartje Breda;
  • Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor kennis en training;
  • Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor jouw eigen ideeën;
  • Veel afwisseling in je werkdag, gezellige borrel op vrijdag en elk kwartaal een uitje!
  • Jouw eigen avatar!

Vereisten

Jouw profiel: 

  • Je bent loyaal, net als wij. Zonder goede afspraken kunnen we samen niets opbouwen.
  • Je bent sensitief en hebt een groot inlevingsvermogen, mensen praten graag met je.
  • Je neemt graag innitatief en bent vindingrijk, wie verzint er anders steeds weer nieuwe leuke cadeautjes en feestthema’s?
  • Gaat er iets mis? Jij fikst het meteen. Planning weer verschoven? Geen probleem, dat regel jij want flexibiliteit is een van je sterkste eigenschappen.

Herken jij jezelf in bovenstaande? Dan maak je dikke kans op de coolste office management baan van Nederland! Naast soft skills vragen we ook enkele hard skills:

 

  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent nauwkeuring en taalkundig sterk in Nederlands en Engels;
  • Je hebt ervaring met het maken van planningen;
  • Je bent zelfstandig, gestructureerd en kan goed luisteren;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de genoemde competenties;
  • Ervaring met (digitale) multimedia en affiniteit met moderne softwarepakketten is een plus maar geen vereiste.

💪 Zin om aan de slag te gaan? Solliciteer direct! 👇